Produse

Program service auto

Descriere Program Service Auto

CDMS-Program Service aceasta aplicatie se adreseaza service-urilor auto. Procesul incepe odata cu telefonul clientului catre service si se termina prin emiterea facturii si a devizului final. Printre etapele acestui proces enumeram: deschiderea comenzii, receptia masinii si stabilirea avariilor, rezervarea automata a pieselor necesare, emiterea proceselor verbale de custodie, posibilitatea introducerii manoperei in deviz de catre mecanic cu ajutorul modulului dezvoltat pentru ecranele TouchScreen, prin simpla apasare pe ecran.



Introducere Program Service Auto

Modulul de service auto, prin versiunile sale a reusit sa acopere cu succes cerintele unui segment larg de clienti, plecand de la magazine de piese auto, service-uri auto, distribuitori de piese cu acoperire nationala si pana la dealerii pentru anumite marci auto. Utilizarea sistemului in cadrul companiei dumneavoastra aduce avantaje certe intregii afaceri contribuind semnificativ la eficientizarea si cresterea profitabilitatii prin urmarirea fluxului operativ de service, asigurarea stocurilor de siguranta pentru magaziile de piese de schimb, urmarirea comenzilor de la clienti, urmarirea comenzilor catre furnizori. Urmarirea tuturor fluxurilor operative din punct de vedere valoric, atat in lei cat si in valuta si raportarea acestora in contabilitate, duce la o viteza rapida de procesare a documentelor, permitand regasirea si raportarea rapida a informatiilor.
 
De asemenea, aplicatia software dezvoltata de Centrul de Soft permite o coordonare eficienta a aprovizionarii fiecarui punct de retail, prin urmarirea fluxului operativ la nivelul intregii organizatii. Avand o structura modulara si flexibila, modulul de service auto impreuna cu cel de gestiune permit integrarea complexa a datelor in cadrul unui singur sistem, creeandu-se o baza de date unica la nivelul head-office-ului. Regasirea rapida si exacta a datelor permite realizarea in orice moment de raportari, statistici, analize si urmarirea pe centre de cost si profit a activitatii, toate acestea fiind necesare pentru constituirea suportului informational, in scopul adoptarii celor mai eficiente decizii manageriale in timp real. Aplicatia software de service auto urmareste intreaga activitate legata de serviciile post-vanzare, service si piese de schimb, stocuri, stocuri de siguranta, comenzi clienti, comenzi furnizori, etc precum si reflectarea intregului flux operativ in contabilitate, atat in lei cat si in valuta. Din punct de vedere tehnic: interfata Windows, prietenoasa si intuitiva, lucru in retea, in versiuni Desktop si Client-Server; transmisie date la puncte de lucru aflate la distanta, sistem de facturare rapid, pe imprimante si/ sau la case de marcat. Modulul de service auto suporta generarea manoperei din devize intr-un mod simplu, prin poze si tehnologie Touch Screen.



Prezentare Program Service Auto

CDMS-Program Service este un modul care se integreaza obligatoriu cu CDMS-Program Gestiune si optional cu CDMS-Program Contabilitate, CDMS-Program Productie (pentru asamblari/ dezasamblari piese sau vopsitorie). Acest modul prelucreaza informatiile si documentele specifice service-urilor auto, respectiv: comanda, ordin de reparatii, deviz, factura proforma, factura. Tine evidenta receptionerilor, a lucrarilor efectuate de mecanici, a masinilor programate, a stadiului de lucru pe fiecare deviz in parte.
  • Stocheaza eficient un numar nelimitat de informatii;
  • Afiseaza date complete despre clienti, furnizori si asiguratori;
  • Acceseaza propriul nomenclator de piese si accesorii cu posibilitatea predefinirii preturilor pe categorii de clienti;
  • Gaseste usor orice piesa din stoc si afiseaza informatii privind stocul faptic, stocul disponibil, pret de achizitie, pret de vanzare;
  • Cautarea pieselor se poate face si dupa echivalente;
  • Comanda direct piesele necesare;
  • Obtine direct NIR-ul, din comenzile de furnizor;
  • Repartizeaza pe devize marfa aprovizionata;
  • Preia automat datele in contabilitate;
  • Inregistreaza informatiile la posturile de lucru si le transmite in intreg sistem;
  • Lucreaza on-linie cu puncte de lucru aflate la distanta;
  • Transmite toate rapoartele in timp real;
  • Compara si analizeaza operativ toate rezultatele obtinute;
  • Estimeaza adaosul comercial si volumul incasarilor;
  • Emite comenzile optimale catre furnizori;
  • Stabileste stocurile critice de marfa minime si maxime;
  • Verifica soldurile clientilor si furnizorilor;
  • Centralizeaza facturile de incasat pe vechimi, pe clienti;
  • Centralizaeaza stocurile pe clasamente sau pe vechimi;
  • Grade de acces si securitate in functie de fiecare utilizator;
  • Stocheaza si acceseaza usor toate datele despre client/ autovehicul;
  • Acceseaza oricand istoricul unei masini reparate;
  • Programeaza imediat clientii si preia comanda;
  • Consulta propriul nomenclator de operatiuni si instructiuni;
  • Stabileste corect tarifele pentru fiecare operatiune/ autovehicul;
  • Completeaza in amanunt fisa de verificare generala;
  • Intocmeste corect devizele, factura de service si certificatul de garantie;
  • Tine evidenta stricta a activitatii mecanicilor si atelierelor, a pieselor si operatiunilor service;
  • Actualizeaza preturile fata de cursul valutar;
  • Ofera raportari pentru societatile de asigurari in cazul dealer-ilor de piese



Sectiuni Program Service Auto

Service Auto
  • Configurari Avarii Touch Screen - din acest meniu,  utilizatorul are posibilitatea de a atribui pe poze timpi de lucru sau legaturi cu alte poze mai detaliate, in vederea utilizarii modulului "Manopera Deviz Touch Screen"
  • Manopera Deviz Touch Screen - ofera posibilitatea utilizarii monitoarelor cu tehnologie Touch Screen in atelierul de lucru, pentru ca mecanicii sa completeze manopera pe devizele in lucru, intru-un mod simplu si intuitiv,  bazat pe poze detaliate.
  • Nomenclator Manopera - aici se introduc timpii de manopera pe fiecare operatiune in parte, grupate pe categorii si grade de avarii
  • Devize - acest meniu cuprinde toate fazele de reparatie ale unei masini si anume:
    • Comanda de Lucru - se deschide in momentul programarii masinii  in service,  in vederea urmaririi graficului de lucru al mecanicilor si se pot completa si solicitarile clientului
    • Receptie Masina - in momentul ajungerii masinii in service se completeaza toate datele clientului, ale  masinii, a asiguratorului si al dosarului de CASCO (daca e cazul), precum si solicitarile clientului
    • Masina in lucru - receptionerul incepe sa completeze piesele care se inlocuiesc, precum si manopera aferenta. In momentul completarii pieselor pe deviz, aplicatia rezerva automat piesele din depozite, astfel incat sa se stie in orice moment necesarul de piese. Preturile pieselor si ale  manoperei pot fi alocate automat, in baza listelor de pret sau in baza adaosului de pe nir (in cazul pieselor) sau poate fi completat manual pentru fiecare deviz in parte. Optional, se pot utiliza discount-uri preferentiale pentru piese si manopera. Aplicatia vine in ajutorul utilizatorilor pentru partea de vopsitorie, adaugand automat toate materialele necesare, in cazul in care masina necesita si vopsitorie.
    • Finalizare deviz - se genereaza automat factura catre client.
  • Grafic Lucrari - este reprezentarea grafica a gradului de ocupare al mecanicilor in prezent si viitor, in baza devizelor in lucru sau al masinilor programate.
*Nota:  restul operatiilor de gestiune se efectueaza in CDMS-Program Gestiune



Rapoarte Program Service Auto

  • Listare comanda de lucru, Ordin de reparatii, Certificat de Control, Listare deviz, Foaie de lucrari mecanici, Factura proforma
  • Listare comanda de livrare, aviz de custodie, factura
  • Repartizare marfa pe devize din NIR
  • Necesar Marfa
  • Situatie sumara si detaliata devize (grupata pe Societate de Asigurari, Numar Masina, Dosar Casco, Inspector Asigurari, Client, Receptioner)
  • Situatie Manopera din Devize
  • Raportare Allianz
* Nota: restul rapoartelor se regasesc in CDMS-Program Gestiune

Versiuni Program Service Auto - Ultimele Versiuni Aparute